Oferty pracy

Fundacja ALIVIA powstała w 2010 roku, aby pomagać chorym na raka. Realizujemy ważne dla pacjentów projekty dostarczając praktyczne narzędzia do walki z chorobą. Aktywnie przyczyniamy się do zmian w systemie ochrony zdrowia. Prowadzone przez nas kampanie społeczne zdobywają prestiżowe nagrody – w tym Effie Award i Mixx Award. Naszą ambicją jest skuteczne i profesjonalne rozwiązywanie problemów osób dotkniętych chorobą nowotworową. Od roku 2016 działamy również poza granicami Polski jako Alivia Foundation UK.

Jeśli szukasz pracy, która zmienia Świat na lepszy, ma sens i jest ważna dla innych ludzi wyślij swoje zgłoszenie i dołącz do nas!

Specjalista ds. marketingu

Najważniejsze obowiązki:

  • przygotowywanie materiałów marketingowych (tekst i grafika);
  • planowanie mediów i pozyskiwanie reklam;
  • obsługa kanałów social media;
  • zarządzanie treścią stron internetowych;
  • organizacja eventów;
  • content marketing.

Wymagania:

  • doświadczenie w planowaniu mediów i działaniach BTL i ATL;
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie w realizacji projektów marketingowych lub sprzedażowych;
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz komunikatywność;
  • świetna organizacja pracy;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • wyższe wykształcenie.

Dodatkowe atuty (mile widziane):

  • doświadczenie z narzędziami Google AdWords oraz Facebook Ads;
  • podstawowa znajomość języka HTML;
  • znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce.

Oferujemy:

  • realny wpływ na rozwój organizacji i możliwość realizacji własnych pomysłów;
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • wynagrodzenie w przedziale 3000-4000 zł netto w zależności od posiadanych kompetencji;
  • pracę w wyjątkowym zespole, gdzie liczy się każda osoba;
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Manager d/s Finansów i Administracji

Najważniejsze obowiązki:

  • nadzór nad procesami związanymi z księgowością i kadrami organizacji (w tym nadzór nad zew. biurem księgowo-kadrowym),
  • przygotowywanie sprawozdań rocznych i okresowych
  • przygotowywanie rocznego budżetu, prognoz oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
  • przeprowadzanie analiz finansowych,
  • opracowywanie polityki rachunkowości oraz planu kont,
  • dokumentowanie oraz rozliczanie grantów i dotacji,
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarzadczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu organizacji,
  • współpraca z audytorami i zewnętrznymi kontrolerami.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość),
  • znajomość prawa związanego z rachunkowością oraz organizacjami pozarządowymi,
  • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe polegające w obszarze księgowości dla NGO,
  • doświadczenie w tworzeniu raportów, analiz, modeli oraz budżetów,
  • bardzo dobra znajomość MS Exel,
  • praktyczna, poparta doświadczeniem znajomość zasad księgowości,
  • zdolności analityczne,
  • bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość,
  • samodzielność w działaniu,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • pracę z sensem,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • stabilne zatrudnienie w organizacji pozarządowej o zasięgu międzynarodowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy.

Manager d/s relacji zewnętrznych (public affairs)

Najważniejsze obowiązki:

  • analiza systemu ochrony zdrowia i identyfikacja głównych problemów polskiej onkologii,
  • podejmowanie działań na rzecz poprawy efektywności opieki nad pacjentami onkologicznymi,
  • udział w procesach legislacyjnych wpływających na proces diagnostyki i leczenia pacjentów cierpiących na choroby nowotworowe,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z osobami i instytucjami kształtującymi system ochrony zdrowia w Polsce,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z mediami,
  • pełnienie funkcji rzecznika fundacji (wystąpienia w mediach),
  • tworzenie informacji prasowych, opinii, stanowisk, pism,
  • udział w branżowych konferencjach, konsultacjach, posiedzeniach, naradach,
  • promocja i upowszechnianie działań fundacji,
  • współpraca z innymi organizacjami pozarządowymi w kraju i za granicą,
  • prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • doskonała znajomość mechanizmów funkcjonowania polskiej służby zdrowia,
  • umiejętność wywierania wpływu na procesy tworzenia polityk publicznych,
  • umiejętność budowania i utrzymywania relacji z dużą liczbą interesariuszy,
  • świetna znajomość języka polskiego (zarówno w piśmie jak i mowie),
  • swoboda w wystąpieniach publicznych i medialnych,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz komunikatywność,
  • umiejętność posługiwania się mediami społecznościowymi,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wyższe wykształcenie.

Oferujemy:

  • możliwość wywierania realnego wpływu na kształt systemu ochrony zdrowia w Polsce,
  • możliwość niesienia konkretnej pomocy osobom cierpiącym na choroby nowotworowe,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • pracę w wyjątkowym zespole, gdzie liczy się każda osoba,
  • rozwój zawodowy.

Programme coordinator

Key objectives:

  • coordinate Alivia UK PiggyBank Programme – a crowdfunding platform, which enables cancer patients to collect money to cover non-reimbursed treatments, diagnostics, consultations, etc.,
  • promote, communicate and develop PiggyBank Programme.

Key roles & responsibilities:

  • build and maintain relations with PiggyBank Programme beneficiaries (answer calls&emails, process signup and payment requests, track payments),
  • prepare marketing materials about the programme (copies, visuals, posts, press releases),
  • inform about the programme – reach cancer patients across the UK and EU,
  • plan and execute promotion of the programme among donors,
  • run communication in social media channels,
  • perform public relations activities to reach target groups,
  • develop internal and external opportunities to grow PiggyBank Programme.

Person specification (skills and experience):

  • fluency in both written and spoken English (ideally native speaker),
  • track record in hands-on project coordination,
  • strong written English skills and ability to contribute to web-content, leaflets, press releases, reports,
  • ability to remain calm and positive while dealing with difficult cancer cases,
  • a ‘people person’ who enjoys supporting, encouraging and mentoring people,
  • experience with managing processes and procedures,
  • highly organised with a good attention to detail,
  • ability to work independently.

Our offer:

  • real possibility to have an impact on cancer patients’ lives,
  • competitive salary,
  • excellent work conditions – friendly team,
  • sport activities card,
  • fulltime and part time engagement possible.

 

Prosimy o uważne zapoznanie się z wymaganiami stawianymi kandydatom i składanie aplikacji jedynie w przypadku ich spełnienia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@alivia.org.pl. 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundację Alivia z siedzibą w Warszawie”.  Opcjonalnie: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby przyszłych rekrutacji.”.

Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Fundacja Onkologiczna Osób Młodych Alivia z siedzibą przy ul. Wąwozowej 11, 02-796 Warszawa („Administrator”). W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat Pani/Pana danych osobowych może skontaktować się Pan/Pani z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: daneosobowe@alivia.org.pl. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W przypadku udzielenia dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane również w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu na adres e-mail daneosobowe@alivia.org.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od zakończenia bieżącej rekrutacji lub do czasu wycofania zgody. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji do pracy.