Oferty pracy

Fundacja ALIVIA powstała w 2010 roku, aby pomagać chorym na raka. Realizujemy ważne dla pacjentów projekty dostarczając praktyczne narzędzia do walki z chorobą. Aktywnie przyczyniamy się do zmian w systemie ochrony zdrowia. Prowadzone przez nas kampanie społeczne zdobywają prestiżowe nagrody – w tym Effie Award i Mixx Award. Naszą ambicją jest skuteczne i profesjonalne rozwiązywanie problemów osób dotkniętych chorobą nowotworową. Od roku 2016 działamy również poza granicami Polski jako Alivia Foundation UK.

Jeśli szukasz pracy, która zmienia Świat na lepszy, ma sens i jest ważna dla innych ludzi wyślij swoje zgłoszenie i dołącz do nas!


Koordynator Programów Pomocowych

Szukamy osób skutecznych i wrażliwych, które identyfikując się z naszą misją odważnie podejmą się następujących zadań:

  • wdrażanie strategii rozwoju programów pomocowych,
  • utrzymanie oraz rozwój programów pomocowych skierowanych do osób chorych i ich rodzin,
  • projektowanie i planowanie działań pomocowych (usług) oraz ich marketing i promocja,
  • rozwój portali internetowych programów pomocowych,
  • planowanie i wykonywanie budżetu programów,
  • identyfikacja potrzeb pacjentów onkologicznych (analizy, badania),
  • analiza jakościowa i ilościowa uzyskiwanych rezultatów,
  • nadzór nad podległym zespołem (do 3 osób),

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków (mile widziane doświadczenie w marketingu – szczególnie produktowym),
  • umiejętność zarządzania zespołem podległych pracowników,
  • umiejętność prowadzenia analiz/badań oraz wyciągania wniosków,
  • dobra znajomość budowy i funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce – szczególnie w obszarze onkologii,
  • biegłość w tworzeniu raportów, analiz oraz kosztorysów projektów,
  • zdolności analityczne,
  • bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość,
  • samodzielność w działaniu, dojrzałość, odpowiedzialność,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność projektowania interakcji oraz zmian systemów informatycznych (portali internetowych) będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę z sensem,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • kartę MultiSport,
  • opiekę medyczną,
  • stabilne zatrudnienie w organizacji pozarządowej o zasięgu międzynarodowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy.

Specjalista ds. Programów Pomocowych

Zadania:

  • utrzymanie oraz rozwój programów pomocowych skierowanych do osób chorych i ich rodzin,
  • obsługa programu Skarbonka (kontakt telefoniczny i mailowy z podopiecznymi, ich bliskimi, weryfikacja i akceptacja wydatków, rozliczanie darowizn, przygotowywanie dokumentacji),
  • obsługa programu Czerwona Skrzynka (kontakt telefoniczny i mailowy z osobami chorymi oraz ich bliskimi),
  • identyfikacja potrzeb pacjentów onkologicznych (analizy, badania),
  • zapewnienie komunikacji między podopiecznymi a Fundacją,
  • analiza jakościowa i ilościowa uzyskiwanych rezultatów,

Wymagania:

  • empatia ze zdrową asertywnością,
  • zdolności i umiejętności komunikacyjne,
  • wysoka kultura osobista,
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w obszarze onkologii,
  • bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość,
  • samodzielność w działaniu, dojrzałość, odpowiedzialność,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • biegłość w obsłudze programów MS Office,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę z sensem,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • kartę MultiSport,
  • opiekę medyczną,
  • stabilne zatrudnienie w organizacji pozarządowej o zasięgu międzynarodowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy.

Prosimy o uważne zapoznanie się z wymaganiami stawianymi kandydatom i składanie aplikacji jedynie w przypadku ich spełnienia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres e-mail: praca@alivia.org.pl.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundację Alivia z siedzibą w Warszawie” oraz opcjonalnie “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Alivia – Fundacja Onkologiczna z siedzibą przy ul. Wąwozowa 11, 02-796 Warszawa („Administrator”). W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat Pani/Pana danych osobowych może skontaktować się Pan/Pani z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: daneosobowe@alivia.org.pl. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W przypadku udzielenia dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane również w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu na adres e-mail daneosobowe@alivia.org.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od zakończenia bieżącej rekrutacji lub do czasu wycofania zgody. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji do pracy.